سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوي يزدل بلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازديد امروز :7
بازديد ديروز :4
کل بازديد :58889
تعداد کل ياداشته ها : 6
امروز 103/2/8
زمان ورود ساعت 11:31 عصر
تبليغات
 
مشخصات مديروبلاگ
 
مرتضی اقدسی یزدلی[18]

خبر مايه
لوگوي دوستان
 

فال حافظ

ابتدا نيت كنيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد

جت وگفتگو

پیام‌رسان (نرم‌افزار ارسال و دریافت پیامک فارسی)


 

نرم‌افزار پیام‌رسان یک سرویس ارزش‌ افزوده برای ارسال و دریافت پیامک‌های فارسی با حجم بالاست. این سرویس برای استفاده مشترکانی ارائه شده است که امکان استفاده و تمایل کار کردن با این نرم‌افزار را داشته باشند. این سرویس ارتباط مستقیمی با تعرفه پیامک ندارد ولی استفاده از آن باعث می‌شود تا هزینه‌های ارسال پیامک فارسی کاربران کاهش یابد.
کاربران با این نرم‌افزار می‌توانند پیامک‌های فارسی با حجم کم، کاراکتر را ارسال و دریافت کنند. بدیهی است به دلایل فنی این امر تنها در صورتی ممکن است که دو طرف درگیر، نرم افزار را نصب کرده باشند. این در حالی است که در حالت عادی و بدون استفاده از این نرم‌افزار، پیامک‌های فارسی با حجم بیش از 70 کاراکتر به چندین پیامک شکسته شده و هزینه ارسال را بالا می‌برند.

دریافت نرم‌افزار نسخه بتا  ‎نسخه معمولی (جدید)

راهنمای سریع نصب: هر دو فایل Jar و Jad را در یک محل بر روی گوشی کپی کرده و فایل Jad را اجرا نمایید.

نکات قبل از نصب برنامه

 

قبل از نصب برنامه به این نکات توجه فرمائید:

· برای ارسال پیامک‌های فشرده، نرم‌افزار پیام‌رسان باید در هر دو طرف گیرنده و فرستنده نصب شده باشد (برای ارسال

پیامک عادی از طریق برنامه نیازی به نصب نرم افزار در هر دو طرف نیست).

· برای ارسال و دریافت پیامک فارسی توسط این نرم‌افزار، نیازی به پشتیبانی گوشی تلفن همراه کاربر از زبان فارسی نیست. 

· برای بالا بردن سرعت اجرای برنامه، برنامه را بر روی حافظه خود گوشی نصب کنید نه بر روی حافظه Ram 

· قبل از نصب برنامه، نسخه‌های قبلی برنامه را پاک کنید. 

· قبل از نصب برنامه، حتما از درست بودن تاریخ گوشی خود اطمینان حاصل کنید. 

·در بسیاری از گوشی‌ها، برای دسترسی سریع‌تر به برنامه، با استفاده از تنظیمات Shortcutها، می‌توانید میانبری برای

  اجرای برنامه تعیین نمایید. مثلا در اکثر گوشی‌های نوکیا می‌توانید تعیین کنید که با زدن کلید کنترلی راست یا چپ

  گوشی، برنامه پیام رسان اجرا شود.

نحوه نصب برنامه بر روی گوشی‌های مختلف

فایل فشرده برنامه را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج سازید. اکنون باید دو فایل با پسوندهای Jar و Jad داشته باشید. برای نصب برنامه این دو فایل باید به روی گوشی منتقل شوند. طریقه انتقال این فایل‌ها، در گوشی‌های مختلف متفاوت است.

نکته: پس از غیر فشرده کردن فایل برنامه، فایل Jar بدست آمده ممکن است بر روی برخی از کامپیوترها، به شکل یک فایل فشرده به نظر برسد. شما نباید اقدام به غیر فشرده‌سازی فایل جدید بکنید.

نحوه نصب برنامه بر روی گوشی‌های دارای جاوا 

  • از داشتن کابل، بلوتوث یا درگاه مادون قرمز به همراه نرم‌افزار مربوط به گوشی خود، جهت انتقال فایل به گوشی، اطمینان حاصل کنید.
  • دو فایل بدست آمده را از روی کامپیوتر شخصی خود به داخل گوشی منتقل کنید. در این قسمت شما به یک کابل یا بلوتوث یا درگاه مادون قرمز جهت انتقال فایل نیاز دارید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتقال فایل به گوشی خود، به دفترچه راهنمای گوشی مراجعه کنید.
  • پس از انتقال فایل به گوشی خود، فایل Jad را اجرا کنید تا مراحل نصب آغاز گردد. توجه کنید که اگر به جای فایل Jad، فایل Jar را اجرا کنید، برنامه به درستی کار نخواهد کرد.

توجه: اگر برنامه را با فایل Jad نصب کنید، پیغام نامطمئن بودن برنامه (Untrusted Application) نمایش داده نخواهد شد.

  • در صورتی که با دریافت پیامک، نرم‌افزار زنگ نمی‌زند یا به صورت خودکار اجرا نمی‌گردد، تنظیمات اجرای خودکار برنامه را که در زیر شرح داده شده است انجام دهید.

نحوه نصب برنامه بر روی Pocket PC 

  • Pocket PC ها معمولا دارای نرم‌افزار MIDlet Manager هستند که برای اجرای برنامه‌های جاوا مورد نیاز است. ابتدا از وجود MIDlet Manager در قسمت Programs خود اطمینان حاصل کنید. در صورتی که این برنامه بر روی Pocket PC شما نصب نشده است، باید پیش از نصب برنامه جاوا آن را از وب‌سایت‌های مربوطه دانلود کنید.
    • جهت نصب برنامه MIDlet Manager آن را از حالت فشرده خارج کرده و فایل CAB آن را بر روی دستگاه خود منتقل کرده و آن را اجرا کنید.
    • حال Pocket PC خود را خاموش و روشن کنید.
  • اکنون دو فایل برنامه را بر روی Pocket PC خود منتقل کرده و فایل Jad را اجرا کنید تا مراحل نصب آغاز شود. در صورتی که پس از طی این مراحل برنامه اجرا نشود، Pocket PC شما قابلیت اجرای برنامه جاوا را ندارد.
  • در صورتی که با دریافت پیامک، نرم‌افزار زنگ نمی‌زند یا به صورت خودکار اجرا نمی‌گردد، تنظیمات اجرای خودکار برنامه را که در زیر شرح داده شده است انجام دهید.

اگر با روش‌های ذکر شده در این بخش، قادر به نصب نرم‌افزار نشدید، به دفترچه راهنمای گوشی یا به نمایندگی‌های مجاز آن مراجعه نمائید.

در صورتی که با مشکلی در هنگام نصب و پیام خطایی مواجه شدید به موارد زیر توجه کنید:

·          فایل‌های با پسوند Jad و Jar  باید در کنار یکدیگر بر روی تلفن همراه قرار گیرند و برای نصب حتما فایل با پسوند Jad اجرا شود.

·       در صوتی که در هنگام نصب با مشکلی مواجه شدید، دقت نمایید تاریخ تلفن همراه شما، به درستی تنظیم شده باشد. تاریخ مورد قبول برای این نرم‌افزار مابین 18-07-2008 تا 19-07-2009 می‌باشد.

·          در صورتی که برای نصب فقط از فایل Jar ارائه شده به همراه فایل Jad استفاده نمایید، برنامه نصب شده ولی شما قابلیت دریافت پیامک را نخواهید داشت.

تنظیمات اجرای خودکار برنامه با دریافت پیامک 

بعد از نصب برنامه به قسمت تنطیمات برنامه‌های جاوای خود رفته، تنظیمات برنامه SMSMCI را باز کنید.

در گوشی‌های نوکیا، برای مشاهده تنظیمات برنامه، باید در منوهای گوشی برنامه App. Manager را پیدا کنید (این برنامه معمولا در منوی Applications گوشی قرار دارد). با اجرای این برنامه، لیست نرم‌افزارهای نصب شده به شما نمایش داده می‌شود. نرم‌افزار SMSMCI را انتخاب کرده و گزینه Open یا setting یا ... را بسته به گوشی‌تان انتخاب کنید.

یا در گوشی‌های سونی‌اریکسون، برنامه را انتخاب کرده و از گزینه‌های منو، Permissions را انتخاب کنید.

در قسمت Auto-Start گزینه Allow Always را انتخاب نمایید. این تنظیم باعث می‌شود، بعد از دریافت پیامک، برنامه به صورت خودکار راه‌اندازی شده و پیامک را به شما نمایش دهد.